Seiklushunt Tartus ... napilt jõudsime starti

Träkk
1.aprill 2017
Tartu
3h rogain
Sääsehirm

Reedel toimus Tallinna Tehnikagümnaasiumi aka Tallinna 43. Keskkooli vilistlaste pidu. Kool sai 45. aastaseks. Sain vist pea padjale umbes kell pool viis öösel ... ega viimast paari-kolme tundi palju ei mäleta :-)

Tatusse sõites oli roolis ilmselgelt Merka. Mina ... mina lihtsalt püüdsin kuidagi oma Browni liikumisele alluvat keha füüsiliseks tagasi muuta. Igatahes Tartusse jõudsime 5 mintsi enne starti ... kaarti nägime umbes minut enne starti, stardikolmnurga leidsin kaardilt täpselt stardihetkel. Hea sõber Indrek Ott ütles, et hakake põhjaosast pihta pigem ... nii tegimegi ... planeerisime jooksu pealt kolme-nelja punni kaupa ette.

Aldis Toome foto
Lõunakeskuse ehitustellingute vahel tiirutasime päris korralikult - meil polnud aimugi, et keskuse tagumises pooles on ka miski sissepääs :-)  Aga joosta oli üllatavalt normaalne, vaatamata (või siis järsku hoopis tänu??) minu füüsilisele olekule. Kuskil teise tunni alguses kaart väga ei virvendanud ka enam silme-ees - sai hakata täpsemalt jälgima majade ja tänavate asetust.

Lagedal olevad harvad KP'd välistasime kohe alguses.  KP31 juures Merka tahtis ka KP57 võtma minna, aga mina laitsin mõtte maha - puhas edasi-tagasi jooks. Samas Merka idee oli tegelikult õige - oleks tulnud võtta 26-35-54-57. Aega iseenesest oli. Aga ei võtnud. Minu paha selgelt!

Tiirutasime linnas ja selgelt oli näha, et aega jääb kõvasti üle. Eriti ei kihutanud ka. Merkal olid jalad
üllatavalt valusad, mul oli üllatavalt normaalne olemine.
Aldis Toome foto

KP59 saime muidugi tünga - legendi lugesime vahetult enne KPsse jõudmist ... õigemini siis olematusse punni jõudmist. Lõpuks oligi kõva 15+ minti aega, kui me finišisse lonkisime. Kogu 3 tundi oli tegelikult üsna rahulik lonkimine, punasesse ei õnnestunudki kordagi minna.

Tulemused:
aeg: 2:44.50
punkte: 90
51. koht (MN 15.)

23,3 km reaalselt, 17,1 km lindu.

Tõsiselt häiriv oli täna piuksutamine. Ilge pusserdamine oli enamustes jaamades, et oma pulk piisavalt sügavale saada. SI-mehed võiks teha jaama eraldi augu turvatrossi jaoks, sest tõesti see tross läbi piuksutamise augu segab totaalselt. Kui käepael on lödist paberist (nagu täna), siis sa ei saa ka mingit survet pulgale avaldada, et see auku suruda. Ja ma saan aru, et ma pole ainus sellise probleemiga kobakäpp.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar